FANDOM

*Adam Sniper* - gracz Counter Strike 2D. Rozpoczął swoją przygodę z grą w lipcu 2007 roku, lecz dopiero dwa lata póżniej postanowił zacząć grę na poważnie. W grudniu 2009 roku dołączył do klanu FraTerNityw którym spędził kilka miesięcy. Niestety musiał odejść z powodu złej atmosfery panującej w klanie. Kolejnym epizodem jego przygody z CS2D przyłączenie się do klanu DreamCatchers.# tam nastąpił rozkwit Adama. To właśnie w tym klanie pojawiły się jego pierwsze sukcesy jakim było dotarcie to półfinałów EGB 5v5. Niestety Sniper musiał odejść z DreamC.# przez ogólny rozpad klanu spowodowany odejściem klan lidera Mastera aka. .r3tsa^^.*Adi S* był jeszcze w wielu klanach , lecz wybrał klan |Storm_PL| w którym grał prawie jak lider, tyle że bez ak47 i noktowizora.

Na publicach gra zazwyczaj pod rożnego rodzaju fake nickami, wiec jeśli widzisz kogoś ze statami 25:1 i idiotycznym nickiem typu Autobus, Czołg, Kałasznikow itp. to napewno on, tylko bez Snipera w nicku.

Te staty 25:1 są spowodowane lagami , bo przecież w czołgu trochę trzęsie. Gdyby nie Hyperion Adam zabijał by wrogów ? z flary i granatów dymnych.

Rok 2015, 9 maja, *Adam Sniper* jest uznawany za 3 najlepszego gracza w CS2D. Pierwszy jest Matusz, drugi SzoksESL, a trzeci - nieszczęsny Adam. 10 maja wyprzedził Matusza w rankingu i teraz z 3 miejsca awansował na 2 miejsce.Jednak Adam zdecydował aby grać w grę zwaną CS:GO. Jest w nią średni, posiada rangę Kałach w laurach i jest w klanie theWhiteEagles, gdzie gra na pozycji prawy skrzydłowy. Jego obecnym celem jest global elite oraz wygrana w Esl One Cologne 2022 i zbudowanie czołgu , gdzie zamierza podbić świat z graczem Ping of Death . W tym celu potrzebują jeszcze 2 osoby i oczywiście Szarika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki